Info fra styret

Innsamling av farlig avfall

By 27. august 2015mars 15th, 2016No Comments

Oslo kommune/Renovasjonsetaten gjennomfører sin årlige mobile innsamling av farlig avfall i Bydel Stovner 31. august – 3. september.

Bilens nærmeste stopp til vårt borettslag er krysset Fossumberget/Stovnerlia tirsdag 1. september kl 20.00-20.15.

Alle steder og tider for innlevering er sendt den enkelte beboer fra Renovasjonsetaten.

Mvh Styret