Info fra styret

Søppel

By 6. september 2010No Comments

Søppel.

Det er kommet noen klager på at det lukter vondt fra sjakten dette kastes i.

Dette er pga. at det faktisk er noen her i borettslaget som ikke gidder å legge søpla i en plastpose og knyte igjen, før det blir kastet i sjakta.

Og dermed blir det mye matavfall som ligger i bunnen av dunkene og råtner. Alle må og skal bruke plastposer og knyte igjen før det blir kastet i sjakta.