Info fra styret

SIKKERHET UNDER LEK I SNØEN

By 24. januar 2014No Comments

Av sikkerhetsmessige grunner ber vi om at det ikke lekes eller bygges snøhuler i brøytede kanter og hauger.

 

Mvh Styret