Info fra styret

Innsamling av farlig avfall

By 1. september 2014No Comments

Oslo kommune/Renovasjonsetaten gjennomfører sin årlige mobile innsamling av farlig avfall i Bydel Stovner 1-4. september.

Bilens nærmeste stopp til vårt borettslag er krysset Fossumberget/Stovnerlia tirsdag 2. september kl 20.00-20.15.

Alle steder og tider for innlevering er sendt den enkelte beboer fra Renovasjonsetaten og står i Akers Avis Groruddalen 27 aug 14 og i Lokalavisen Groruddalen og Aftenposten Oslo by 28 aug 14.

 

Mvh Styret