Info fra styret

Ladeplasser for elbiler

By 20. mai 2015No Comments

Vi viser til referat fra ordinær generalforsamling 14. april 2015, sak 4.1 – lading av elbiler.

Det vil i første omgang bli opprettet to ladeplasser med 16 A ladekapasitet i nedre blokkrekke.

Vi ønsker samtidig å kartlegge behovet for ladeplasser. Vi ber derfor beboere som pr i dag eller i nær fremtid har behov for ladeplass, om å melde dette til styret. Dette kan gjøres på melding til styret@stovnerhogda.no  eller ved å legge et brev i styrets postkasse utenfor Stovnerlia 29.  

Mvh Styret