Arbeidet med å fullføre infrastrukturen for økt ladeplass-kapasiteten for elbiler vil gjenopptas siste uken i august. (Infrastruktur legges i øvre og nedre garasjerekkes første blokker).

OBS! Tidlig varsel pga. ferieavvikling:

Arbeidet med å fullføre infrastrukturen for økt ladeplass-kapasiteten for elbiler vil gjenopptas i august. Infrastruktur legges i øvre og nedre garasjerekkes første blokker.

I den forbindelse har vi behov for at bilene i øvre rekkes ytterste blokk parkerer ute på dagtid fra mandag  27. august kl. 08.00 mens det legges opp kabler her.

OBS: Ta kontakt med vaktmestervikar på tlf. 909 87 229 hvis du har behov for å sette bilen ut før denne dato.

P-selskapet gir fritak for kontroll av gjesteplasser fra man. 23.aug. – man. 4.sept.

OBS: Dere med fossile biler fratas ikke nåværende garasjeplass! Imidlertid er det en mulighet for at vi må be noen om å bytte garasjeplasser etterhvert som behovet melder seg. Elbiler bør parkeres/lades opp så nær garasjeinngang som mulig. Også derfor har vi valgt å legge opp infrastrukturen i ytterste blokker.

Til de som vurderer å kjøpe elbil og søke om ladeplass: Se hjemmesiden under
“Styre og stell” – dokumenter/søknader/bestillinger.

Takker! 🙂

Red. – parkering ute ved arbeid i garasjene