Info fra styret

Strømpetrekking av bunnledningene i garasjene

By 26. mai 2020No Comments

Olimb er igang med å strømpetrekke bunnledningene/nederste vannrør i garasjene, og har startet i øvre rekke. Dette berører en kort uke de som har garasjeplass på samme vegg som oppgangsdørene. Det betyr også at vannet i enkelte oppganger ikke må brukes en liten times tid. Olimb ringer da på dørene. Vi melder fra når biler og MC-er må flyttes. 

Borettslag og bygg

https://olimb.no/rorfornying/borettslag-og-bygg/

http://: https://stovnerhogda.web-craft.dev/varsel-stovnerhogda-brl-bunnledninger/

https://stovnerhogda.web-craft.dev/strompetrekning-av-bunnledningen/