Info fra styret

Vi behøver likevel ikke KOKE VANNET :)

By 24. februar 2021No Comments
Nå fikk vi beskjed om at vi på Øvre Stovner får vannet vårt fra en annen og ren kilde enn våre naboer på Tokerud, Skillebekk og Vestli.
 
Derfor behøver vi ikke å koke drikkevannet likevel 🙂

 

KOK VANNET!
 
Det oppstod i morges et brudd etter arbeid med en lekkasje på det kommunale anlegget i området.
 
Vannet er nå tilbake (kl. 12:30), men det er litt smak på det – så les anbefalingen som gjelder fra i dag t.o.m. torsdag 24.mars.
 
Vi kobles på og får vann fra Glomma, og i perioden 24. – 31.mars, og fra da av er vannet trygt.
 
Tips: Veldig lurt om dere som reserve har en 10-liters dunk med vann stående, alltid.
 
Styret, 23.feb.’21